O que hai un tempo se vía polas fírgoas vencelladas a unha casa editora esmorece para abrir unha ventá aos comentarios sobre temas culturais. Unha nova xeira agroma para este espazo. Co agradecemento aos lectores, sempre.

14 de xuño de 2010

«"Escribín esta obra porque alguén o tiña que facer»

A pesar de que nesta publicación conflúen as súas dúas grandes paixóns, a música e a literatura, Fernando F. Rego (Ferrol, 1979) é licenciado en Química e exerce como profesor de secundaria nun instituto.

-¿Con este currículo, como se acaba escribindo un libro de música?

-Realmente eu dedícome aos meus dúas grandes paixóns que son a literatura e a música. á parte deste libro publiquei outra novela que se chama Desorde, e sigo coa ficción, que é o que máis me interesa.

-¿Por que escribiu este libro?

-Esta obra escribina porque alguén o tiña que facer. é o primeiro libro que fala da historia do pop rock en Galicia. Hai dous volumes anteriores, que son O rock bravú, de Xavier Valiño, e o ¿Rock and grelos?, de Alberto Casal, pero só cubriron o movemento bravú e os noventa.

-Con tanta información musical na cabeza, ¿que adoita escoitar?

-Son moi melómano e escoito de todo. Teño unha colección de discos e vinilos moi grandes. Podo escoitar a Bob Dylan, Johnny Cash, o son country, o son americano, a nova onda dos oitenta ou o pospunk de finais dos 70. A nivel nacional gústanme moito os 80 e a época independente dos 90: o noise pop .

-A un coleccionista como vostede, ¿que disco fáltalle no seu andel?

-O disco que me gustaría ter sería un de N.?H.?Ou, pero é moi difícil de conseguir e non estou tolo para deixarme 500 euros no disco.

-Segundo di vostede, escribir este libro foi quitarse unha espiña cravada. Unha vez publicado, ¿seguirá escribindo?

-Teño un libro de relatos e unha novela por publicar, e a min o que realmente me gusta é a ficción. Pero é un libro vivo, un traballo que continúo facendo e sempre hai grupos que incluír se se fixesen máis edicións.